14 sonuçtan 1-12 arası gösteriliyor

BACAK SABİTLİ MOTORLU EGZERSİZ PEDALI

7,500.00
  Ağır yaralanmalar, ameliyatlar ve hastalıklardan sonra  fiziksel aktivitenin rehabilitasyonu sürecinde, kullanılan motorlu pedal ve bacakları sabit tutmak için kullanılan

EGZERSİZ BİSİKLETİ MOTORLU

5,500.00
Elektirkli pedallı bisiklet , rehabilitasyon hastalarının üst ve alt ekstremitelerini geliştirmek için tasarlanmıştır. Simülatör, kolların veya bacakların rotasyonel egzersizleri için

DİJİTAL EKRANLI EGZERSİZ BİSİKLETİ MAVİ

2,500.00
Ayarlanabilir direnç, sessiz ve kompakt tasarım. Pedal kayışları ayakları yerinde tutar ve kaymayı önler. Hem kollar hem de bacaklar ile

EL AYAK KATLANABİLİR EGZERSİZ PEDALI

1,500.00
Beş fonksiyon göstergesi vardır: zaman, sayım, devir, kalori, tarama. Hem kollar hem bacakların kullanımı için tasarlanmıştır. Kas ve eklemlerdeki hareket

BEL MANUEL TERAPİ VE MASAJ CİHAZI

11,000.00
 BEL TRAKSİYON & MASAJ CİHAZI   Dr.Flexi Bel Traksiyon & Masaj Cihazı, Bel ağrısı için çeşitli etkisi kanıtlanmış terapileri birleştiren

BOYUN MANUEL TERAPİ VE MASAJ CİHAZI

7,000.00
 Boyun Traksiyon & Masaj Cihazı: boyun ve omuz ağrısını hafifletmek, servikal omurları aktif tutmak, boyun düzleşmesini önlemek ve kendinizi taze ve canlanmış hissetmenizi sağlamak

Egzersiz Pedalı Bacak Sabitleme Aparatı

2,100.00
Rehabilitasyon sürecinde hastalar için güvenilir ve basit bir destek sağlar. Bacakları sabitlemek için tasarlanmıştır. Özellikle ağır yaralanmalar, ameliyatlar ve hastalıklardan

Bel Manuel Terapi ve Traksiyon Korsesi

5,500.00
MAXİ BEL TRAKSİYON KORSESİ Maxi Bel Traksiyon Korsesi, omurgayı uzatır ve bel ağrısını sadece birkaç dakika içinde azaltır.  Maxi Bel

BOBO PRO-2 AKILLI DENGE TAHTASI

45,000.00
• Birinci sınıf ahşap tahta (19,6″ x 13,7″) • Egzersizler ve oyunlar dahil ücretsiz iOS / Android Uygulaması • Dahili